Tuesday, December 29, 2009

ko dtg dan ko pergi..

tggl bpe ari je lg nak msk tahun 2010.. emm..mengigatkan aku pada kisah2 yg berlaku pd tahun 2009... ade duka.. ade manisnye.. dan azam aku pada tahun 2010 adalah tok menjadi rajin, positif, optimis, n menjadi lg lebih matang tok aku menghadapi segala cabaran n dugaan dari Nya.. 2009.. pade awl tahun aku masih lagi 2nd year 2nd sem.. waktu tu pointer naik mendadk gak ar.. so hepi..=).. then msk short sem.. pointer trun balik... tapi tak jejas mane pon.. sket je... 2009 juge permulaan bagi aku tok mengenal erti hidop yg sebenar... perangai manusia, masalh yg lebih mencabar, n banyak lagi la...semakin hari semakin aku mengenali siape itu sebenarnye manusia... manusia yg slalu menabur kan janji n sekelip mate, menganggap janji yg d bwat itu adalah mainan semata mata.. satu perangai yg amat kejam... aku adalh seorg yg menepati janji dan aku akn pegang janji tu sampai ble2.. tapi kenape ade lagi manusia yg sanggup mempermainkan janji2 itu semata2 untuk kepentingan sendiri??  hurm... manusia...

No comments:

Post a Comment