Monday, July 4, 2011

MIow miOW

Assalammualaikum and hye!!!

lame tak update..
so arini, nak update, pasal kucing..
aku dh ade kucing!!!
comel.. name nye LILO

ni sejarah hidup nya:
pagi2 aku kemas rumah, aku terdengar bunyi kucing mengiau..
aku pergi kat luar, cari2 takde, aku try cari lagi, rupenye ade kat dalam longkang.. 
longkang tu warna hitam. die pon warna hitam, so memang tak nmpak la melainkan aku ni memiliki mata yang amat tajam..hehehehe
so, aku angkat la die pastu letak die kat tepi longkang tu sebab takot mak die akan cari die balik

sampai petang pon aku masih lagi terdengar kucing tu mengiau..
kesian gler ar.. 
hati manusia, mane tahan tengok penderitaan seekor kucing..
so aku bawak die masuk dalam umah, trus basuh die ngan air..
menjerit2..

aku wat kan susu, die tak mau.. suh die tidur pon tak mau..
aku cakap ngan mak aku nak g 7e jap nak belikan botol susu sebab takut die tak reti minum..
pergi kat 7e pon tak de, akhirnye nmpak makanan kucing, terus beli makanan kucing..
sampai2 umah, trus bagi die makan..
kesian nya.. die lapar rupanya...

dulu...
LILO tak pandai berjalan, kaki menggigil2.. tak nak ngan aku..

sekarang..
LILO dh boleh berlari, bermain2 ngan aku...
=))))))))

nak tengok muka die??? adkah macam ni???


atau mcm ni???


kecik die macam kucing kat atas..
nanti aku update ye rupa sebenar die...
hehehe..
bye2!!!

No comments:

Post a Comment